מחלקת תופים וכלי הקשה מציעה שיעורי תופים למתחילים ומתקדמים, שיעורי התופים מתאימים לילדים מגיל 9 ומעלה ומבוגרים. השיעורים מתקיימים בחדר התופים המיוחד שלנו בו שתי מערכות תופים מלאות המאפשרות נגינה משותפת של התלמיד והמורה. השיעורים כוללים את כל נושאי הלימוד בתופים מטכניקה בסיסית ועד אלתור בכל הסגנונות המוסיקליים.
מורים לתופים וכלי הקשה image

איתי שקד

מורה לתופים

בוגר בית הספר למוסיקה רימון מסלול ביצוע (תופים) והפקה מוזיקלית ולקראת סיום לימודי תואר בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי. בוגר לימודי תופים, קונסרבטוריון ראש העין, והפקה ותיאוריה במכללת BPM. מוסיקאי פעיל, טכנאי סאונד, הגברה והופעות חיות. מלמד תופים באופן פרטני ובבתי ספר תלמידים בכל הגילאים והרמות.

אורי מזל טוב

מורה לתופים

מתופף מקצועי עם ניסיון הוראתי של 20 שנה. בעל מזג חברותי וסבלני, קשוב לצרכי הלימודים והעלאת המוטיבציה דרך המוזיקה. עם התמקדות בתופים, קצב והעברת סדנאות תיפוף לילדים ולמבוגרים. לימוד ג'אז בקונסרבטוריון שטריקר. זוכה בפרסים ומענקים מטעם קרן התרבות אמריקה - ישראל 3 פעמים ברצף. משתף פעולה עם מיטב המוזיקאים הטובים בארץ ובעולם. מופיע בפסטיבלי ג'אז בארץ ובעולם

יותם שר

מורה לתופים

מוסיקאי פעיל, למד ב'רימון' אצל מיטב המרצים, ולאחר מכן אצל יוגב גבאי. ב- 15 השנים האחרונות ניגן ומנגן במגוון הפקות והופעות במגוון סגנונות. בעל ניסיון רב בהוראת תופים בכל הרמות והגילאים.

אולג סוסנוב

מורה לתופים

בוגר האקדימה למוסיקה בירושלים. מוסיקאי פעיל ומתופף מזה 30 שנה. מנגן בתזמורת "Big Zbeng", ניגן עם הפילהרמונית ובהצגות בתיאטרון ירושלים וגשר. נסיון בהוראה מעל 20 שנה עם כל הגילאים ובכל הרמות מלמד את כל הסגנונות : רוק, פופ, ג'אז וכו'

דורון תירוש

מורה לתופים

מתופף בעל נסיון של מעל ל-20 שנים בנגינה. בוגר תואר ראשון בקומפוזיציה ותעודת הוראה בחינוך מוזיקלי באוניברסיטת תל-אביב. חי כשש שנים בניו-יורק, שם הופיע ולמד חינוך מוזיקלי במכללת האנטר. כעת מסיים את התואר השני בקומפוזיציה באוניברסיטת תל-אביב ומופיע בקביעות עם טובי הנגנים של סצנת הג'אז.